Гарантия
Умови гарантії:
Усі оригінальні продукти, що були придбані у магазині PRODJ, мають кінцевий гарантійний термін, який зазначено у гарантійному паспорті. Будь-ласка, збережіть документи, що підтверджують покупку товару (видаткова накладна та гарантійний паспорт) протягом усього гарантійного періоду. У випадку відсутності документів, які підтверджують покупку, ви позбавляєтесь права на безкоштовне гарантійне обслуговування. У гарантійному паспорті мають бути вказані номер паспорту, повна назва товару, серійний номер товару, дата продажу, дата закінчення гарантії товару. Документи, що підтверджують покупку, мають бути правильно, ручкою або маркером, розбірливо заповнені та не повинні містити виправлень.
Згідно із гарантійним випадком, та моделлю або виробником товару, товар буде обслуговуватись у сервісному центрі на території України. Сервісний центр має право здійснювати безкоштовне гарантійне обслуговування на свій вибір: ремонт або окремих частин, чи всього пристрою.
Зверніть увагу, що товар має використовуватись лише згідно з його цільового призначення, і обов’язково мають виконуватись умови (вимоги, норми, правила), встановленні виробником товару в експлуатаційній документації. Також з ціллю запобігання негативних для споживача наслідків використання товару — ви маєте виконувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки із дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у випадку відсутності таких правил у документації — виконувати звичні міри безпеки, встановлені для товарів такого роду.
Гарантія не розповсюджується у наступних випадках:
1. Незначні відхилення в якості продукту, що не впливають на його цінність та не заважають використанню за його призначенням.
2. Аксесуари, що постачаються разом із товаром.
3. Акумулятори і батареї живлення (у цих продуктів значно коротший термін роботи, який залежить від умов та інтенсивності використання).
4. На будь-яку кабельну продукцію (з’єднувальні кабелі, кабелі навушників, мікрофонів тощо), а також штекери та роз’єми.
5. Несправності, що викликані природним зношенням частин та елементів виробу.
6. Несправності, що утворилися у разі некоректного використання (порушення правил експлуатації, невідповідність напруги живлення, перевищення потужності, невідповідність аксесуарів та елементів живлення, використання пристрою не за призначенням тощо).
7. Будь-яка модифікація чи зміни у конструкції виробу, зроблені вами або третіми особами, якщо офіційний виробник товару або фахівці PRODJ не надали свого офіційного письмового дозволу.
8. Помилки та особливості, що були відомі покупцю від час покупки.
9. Пошкодження маркування або неможливість зчитування серійного номеру з товару.
10. Пошкодження, що утворилися у разі попадання усередину сторонніх предметів (рідини, комахи, волосся тощо), а також у разі сильного забруднення (пил, вушна сірка тощо).
11. Пошкодження, що утворилися у разі механічного, хімічного або термічного впливу, а також під дією високого електромагнітного випромінювання (розряд блискавки тощо).
Усі гарантійні вимоги стають недійсними, якщо на товарі виявлені сліди стороннього втручання.
Права споживачів - перейти